3 Kasım 2016 Perşembe

Maybelline Baby Lips Electro Lip Balm

Rujları ne kadar sevsem de dudak balmlarını (lip balm) daha çok kullandığımı fark ettim. Özellikle kış mevsiminde, dudaklarım çok çatlayıp kuruduğu için nemlendirme özelliği olan ürünleri daha çok tercih ediyorum. Bazen rujun altına, önce dudak balmını sürüp daha sonra ruj sürdüğüm oluyor.  

Niveanın dudak balmlarını seviyorum; ama yenilik yapmak istedim ve Maybelline'nin baby lips electro balmını aldım. Nemlendirmesi çok güzel, hatta Nivea’nınkinden daha iyi nemlendiriyor diyebilirim.  Bendeki “strike a rose” rengi, pembe tonlarında. Bazen, akşam yatmadan önce sürüyorum ve sabaha kuru dudaklarımı nemlendirdiğini fark edebiliyorum. Çok kullanmamama rağmen, bir o kadar da bereketli.  Ben bunu internet sitesinden çok uygun fiyata almıştım.

Özellikle kış aylarında kuru ve çatlamış dudaklar için kurtarıcı bence. Ayrıca bir ruj kadar kalıcı olmasa da lip balm için yeteri kadar kalıcı olduğunu düşünüyorum. En azından bir şey yiyip içmediğiniz sürece ;) Şahsen ben, bittiğinde rengi ve nemlendirmesi için tekrar alabilirim diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder